SoundOfSilence

#SOS upsidedown

Meer dan 100.000 mensen zijn werkzaam in de evenementenbranche.
12.000 bedrijven verkeren in zwaar weer.
94.000 evenementen op jaarbasis dreigen voorgoed te verdwijnen.

Het is tijd om de SoundOfSilence te doorbreken. Tijd voor actie!

De Nederlandse evenementensector werkt samen met de Alliantie van Evenementenbouwers sinds de uitbraak van het coronavirus. Zij hebben zich aangesloten bij het Belgische initiatief ‘Sound of Silence’ dat maandag 10 augustus werd gelanceerd.

Woordvoerder van de alliantie, Jolanda Jansen (directeur Rotterdam Ahoy): “Het coronavirus en de impact ervan zijn grensoverschrijdend.” In Nederland neemt de druk toe in actie te komen en worden krachten gebundeld, ook met het buitenland.

Het initiatief is in eerste instantie vooral een online middel. Inmiddels zijn er diverse campagne materialen beschikbaar om de #SOS oproep te verspreiden op de social media kanalen.

Wil je direct op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.